torsdag den 8. december 2011

Gosupermodel fejre altid de fantastiske traditioner som f.x Jul, påske, fastalavn og en masse andre traditioner. De plejer normalt at pynte startsiden utrolig godt op, det plejer at være virkelig pænt.

De har altid været meget kreative med mange nye ting, de kommer med nogle sjove konkurrencer, f.x Synge konkurrence, som så lige har været der. Ih jeg fik mig ikke tilmeldt, fordi jeg var for langtid om at overveje det, lol.. Jeg nåede det aldrig ): Men i så fald så var der nogle gode vinder! 

De heldige vindere i den første udfordring var:  
Mimi !!!!
MajaSweetie
Vanessa2496

Tillykke til dem!!
Men der er nu mange flere udfordringer, inden de finder den helt rigtige stemme. De er alle så fantastisk gode.

Deres anden udfordring er; 
Tillykke med den flotte finaleplads. I skal nu indsende en video, hvor I synger en julesang efter eget valg.
3 piger går videre i konkurrencen og får en ny opgave, inden den store finale, hvor det er alle modellerne på siden, som skal stemme på deres favorit.

Lad os se hvem de heldige kartofler er xD 

PS: Sætter link til de sidste, hvis jeg godt må! ^^ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar